مخالفت اراک برای پس دادن VAR بعد از بازی آلومینیوم - پرسپولیس-راهبرد معاصر

مخالفت اراک برای پس دادن VAR بعد از بازی آلومینیوم - پرسپولیس

مدیرعامل آلومینیوم از تمایل این باشگاه برای جذب حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در حاشیه مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته اظهار کرد: ما خیلی سال نیست که در لیگ برتر حضور داریم. برگزاری این مراسم یک انگیزه مضاعف برای بازیکنان و مربیان ایجاد می‌کند. در این سه، چهار سالی که در لیگ برتر حضور داشتیم به قله‌هایی که مدنظر دوستان است دست پیدا کرده‌ایم. ما هنوز در لیگ برتر یک باشگاه جوان هستیم، امیدواریم که در سال‌های آینده به این عناوین دست پیدا کنیم.

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه اراک گفت: چمن مجموعه ورزشی ما یکی از بهترین‌های ایران است و ورزشگاه از نظر فیزیکی که مدنظر فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بوده پیشرفت‌های خوبی داشته، نواقص ۱۰-۱۵ درصدی داریم که به تاخیر شرکت توسعه در انجام این پروژه‌ها ربط داشته است. علیرغم اینکه با ما همکاری داشتند امیدوارم به زودی برطرف شود.

او درباره نصب دستگاه VAR در ورزشگاه اراک عنوان کرد: ما به قصد دائمی بودن این سیستم را به اراک منتقل کردیم که یک زمزمه‌هایی درباره جابجایی آن مطرح شده است. واقعا کار سختی است و جابجایی آن دشوار است. یک کار حرفه‌ای و شیکی در اراک انجام دادیم. در هفته اول میزبان پرسپولیس هستیم و اگر بخواهند که جابجا کنیم نمی‌دانم که چه می‌شود. یکسری مسائل هست که به نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برنمی‌گردد و به نظر از جای دیگری روی آن تصمیم‌گیری می‌کنند. استان ما با جابجایی این دستگاه مخالف است.

رجاییان درباره پیشنهاد به حسین پورحمیدی گفت: قطعا آقای پورحمیدی یکی از دروازه‌بان‌های خوب کشور است که در اراک شرایط خوبی داشت و با مذاکراتی که داشتم باعث افتخار ماست که اگر شرایط هر دو طرف یکسان باشد ایشان هم بیایند. فکر می‌کنم تراکتور ایشان را به صورت قرضی جابجا کند. ما با آقای مظفری‌زاده مذاکره کردیم و همه چیز رسمی بود.

او درباره تغییرات در ورزشگاه اراک گفت: نقشه پیش می‌رود، اما شاید در هفته دوم یا سوم کامل شود. کار‌هایی که مربوط به ماست را به خوبی انجام داده‌ایم.

مدیرعامل آلومینیوم درخصوص احتمال تغییر جایگاه بانوان در ورزشگاه اراک گفت: همانطور که گفتیم مسئولان ما از ابتدا روی حضور بانوان نظر مثبتی داشتند و در جلسات کمیسیون امنیت ورزش هم روی این تاکید دارند که بانوان هم از این ظرفیت استفاده کنند. شاید کمیسیون امنیت ورزش ما این هفته اجازه بدهد یکسری از بانوان ما این هفته در ورزشگاه حضور داشته باشند.

"قرار است در هفته‌های دیگر پرسپولیس هم از ورزشگاه شما استفاده کند؟ " رجاییان در این خصوص گفت: علیرغم اینکه می‌تواند موجب تخریب ورزشگاه شود، با توجه به مشکلاتی که وجود دارد احتمالا برای دو هفته این کار را انجام دهیم. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار